Kundeundersøgelse – feedback

Tak for jeres uvurdelige feedback

Under navnet Skaarup Imcase (nu Power Divisionen i Wexøe) udsendte vi i foråret en kundeundersøgelse, og vi har modtaget rigtig mange svar fra jer – tak for det.

Vi har analyseret og bearbejdet data og kommentarer, og vil også gerne dele resultater og igangsatte aktiviteter med jer.

  • Vi er nu fusioneret ind under Wexøe, og med en relativt ringe kendskabsgrad til Wexøe-navnet, skal vi gøre en indsats for at fortælle markedet, at Wexøe nu også er en partner indenfor stærkstrøm.
  • Mange efterspurgte også muligheden for at handle via webshop, og som I måske har bemærket har vi netop fået denne funktion lanceret med de mest gængse varer.
  • Derudover har I også gjort det klart, at leveringsevne og kvalitet i produkterne er kritiske parametre – og her kan vi med stolthed fremvise nogle af branchens bedste tal: 0,06% plukfejl (2018 år-til-dato) og 97,8% af vore mest gængse leveres til ønsket leveringsdato.
  • Interessant er det også, at den fysiske kontakt til os er den vigtigste informationskilde – skarpt forfulgt at de digitale søgemaskiner.
  • Wexøe bruger mange ressourcer på at have en høj faglighed, og den viden og indsigt vil vi gerne dele med jer. Derfor introducerer vi nu også webinarer, hvor vi også vil trække på vore udenlandske partnere. Webinarerne vil være korte indlæg, hvor vi berører relevante emner – efterfølgende kan vi så gå i en tættere dialog enten hos jer eller hos os.
  • Vi spurgte endeligt om I ville anbefale os til andre, og hvor vi her scorer lavt nævner mange et begrænset kendskab til os. Og vil man anbefale os, er det typisk kommentarer som seriøsitet, kvalitet og medarbejdere med høj faglighed.
  • Vi kan konkludere, at vi opfattes som lette at handle med (48% siger endog meget let), men kendskabet til vores portefølje, og hvad vi kan, ligger lavt. Vi vil fokusere langt mere på aktiv og relevant kommunikation og det være sig både ved nyhedsbreve og de sociale medier.

Mange tak for at have brugt jeres værdifulde tid på vores undersøgelse. Vi håber, at I vil opleve at vi tager jeres feedback seriøst og agerer på den. Tak!