Covid-19 kundeupdate #3

Kære samarbejdspartner,

Wexøe har taget skridt til at drive virksomheden med fokus på at sikre normal drift og afbøde konsekvenserne for medarbejderne frem til d. 13. april, på linje med de danske myndigheders krav.

Vi oplever på nuværende tidspunkt enkelte leverandører med midlertidige leveringsproblemer grundet Covid 19. Vi vil holde berørte kunder informeret i de tilfælde, at situationen udvikler sig markant, og vi vil gøre alt for at hjælpe med at finde alternative løsninger.
Vi vil til stadighed opfordre vores kunder til at kontakte os, hvis der er kritiske projekter planlagt, hvor leveringstid er essentielt for projektet. Herved har vi mulighed for at starte de indledende processer for at sikre levering af de pågældende varer.

Vi følger naturligvis situationen nøje og retter os efter myndighedernes retningslinjer. Derudover har vi bla. taget følgende forholdsregler, for at begrænse omfanget af gener over for vores samarbejdspartnere:

  • Alle ansatte, der kan arbejde hjemmefra, skal arbejde hjemmefra og er blevet bedt om at konvertere alle møder til onlinemøder.
  • Vores kundeservice- og lagerpersonale er mødt ind som vanligt for at vi kan fortsætte driften og håndtere alle henvendelser.

For yderligere spørgsmål, er du meget velkommen til at kontakte os på en af følgende måder:

Ring til os på +45 4546 5800
Skriv til os på [email protected]
Chat med os online på wexoe.dk eller book et onlinemøde
Bestil dine varer online her

 

Med venlig hilsen

Wexøe Holding A/S

 

Mogens Brusgaard, CEO

[email protected] , +45 40701444