kundecase Egan

Kundecase: Omkostninger til commissioning og fejlfinding reduceret med 25% med Ewon Cosy

Under pandemien kunne firmaet Egan reducere serviceomkostningerne betragteligt ved at implementere Ewon Cosy

For systemintegratorer har Idriftsættelsesomkostninger altid været ekstraomkostninger, der bæres af kunde. Afhængig af maskinens kompleksitet og dens integration med andet perifert udstyr, kan idriftsættelse tage alt fra dage til uger (nogle gange måneder) omfattende installation, integration og træning af slutbrugere i, hvordan udstyret skal bruges.

Tidligere kunne sytemintegratorens fysiske placering i forhold til udstyret være forskellen mellem succes og fiasko for at afhjælpe udfordringerne med maskinanlægget. Med fremkomsten af Ethernet-kommunikation på tværs af et WAN (Wide Area Network), bruger flere OEM’er nu et virtuelt privat netværk (VPN) for at sænke idriftsættelsesomkostningerne, og dette gør det muligt at en ekspert hjælper en distributør eller lokale installatører med processen.

Med anvendelse af Ewon Cosy opnåed Egan flere fordele:

  • Op til 75% reduktion af omkostningerne for idriftsættelse og fejlfinding
  • Egan kan fokusere på fejlfinding og ikke på opsætning af internetforbindelser
  • Træning af ingeniører og operatører har aldrig været lettere.