Wexøe Holding udvider med Skaarup Imcase A/S

- det vil styrke servicering af over 3000 danske virksomheder

- Vi er naturligvis glade for, at Wexøe Holding i dag med opkøbet kan styrke de fælles kompetencer hos Wexøe og Skaarup Imcase. Det har været en grundig og naturlig proces, og derfor kan vi fremover med vores nye samarbejde give udenlandske producenter endnu mere målrettet markedsføring til det danske marked uden at de skal etablere sig eller investere her. Og det er ikke bare til top 100 virksomhederne, for vi finder dagligt de rigtige løsninger for over 3000 både små, mellemstore og store virksomheder her i landet, og det kan vi nu blive endnu bedre til i fremtiden, forklarer Søren Heinrichsen, administrerende direktør i Wexøe Holding.

Samtidig fremhæver han, at begge virksomheder har stærke traditioner og fælles værdier, blandt andet med at tænke langsigtet og finde nye produkter og løsninger i takt med udviklingen i markederne.

Du får flere muligheder
Både Wexøe og Skaarup Imcase er kendt som solide agenturvirksomheder, der både distribuerer udenlandske løsninger og udvikler egne løsninger til det danske marked. Wexøe har primært beskæftiget sig med el-installations markedet og generel industri, mens Skaarup Imcase er stærke inden for elforsyningen, vindmølleindustrien, elektrificeringen af jernbanenettet samt på¨produkter og løsninger til højspænding. Med samarbejdet bliver der rige muligheder for bedre servicering af kendte såvel som  nye markedssegmenter.

- Ved at de to virksomheder er sammen, kan vi tilbyde vores kunder de mest moderne og effektive værktøjer inden for salg og markedsføring samt IT, logistik og montage, i vores daglige samarbejde med dem. Samtidig er det jo to finansielt stærke virksomheder, som nu bliver endnu stærkere, hvilket kan give vores kunder en sikkerhed for, at vi også kan hjælpe dem på den lange bane, forklarer Christian Nordal, der fortsætter som administrerende direktør og medejer af Skaarup Imcase.