Maksimalt udbytte - minimal automation med NATR Gateway

Maskinbyggere kan bruge Allen-Bradley® 1783-NATR til at levere standardmaskiner til end-usere uden at skulle programmere unikke ip-adresser på maskinen. Dette giver maskinbyggeren mulighed for at designe en maskine som kan flyttes, tilføjes eller erstattes ind i eksisterende netværkstopologier med kun en lille, eller ingen tilpasning af netværks-strukturen.

Ved at bruge 1783-NATR mellem det overordnede kontrolnetværk og maskinen, bliver det muligt at isolere maskinens fysiske ip-adresser fra kontrolnetværkets – dette hjælper med at simplificere konfigureringen af maskinen når denne implementeres.

Fordele

• Bruger simple 1:1 Network Address Translation (NAT) til at indekserer og forbinde maskinens subnet med IP adresser på det overordnede kontrolnetværk (op til 32 Indekseringer)

• Fuld integration og support for lineær eller Device Level Ring (DLR) topologier.

• Konfigureres via en web side og/eller Electronic Data Sheet (EDS), Add-on Profile (AOP)

• Simpel og nem backup på SD kort.

• Fuld support for diverse protokoller, som CIP, ICMP, http og DNS.

Ved at simplificere installationen og konfigurationen af maskinens netværk, kan 1783-NATR reducere installationsomkostningerne samt installationstiden dramatisk.