Kvadratiske og rektangulære huller med et snuptag

SPEED NUT er et nyt unikt koncept fra Klauke/Greenlee til lokning af rektangulære og firkantede huller. Det består af en robust trækbolt og en bajonetkobling, som i modsætning til konventionelle kontramøtrikker ikke skrues på trækbolten, men blot skubbes på og fastgøres med et drej. Det betyder nemmere og op til tre gange hurtigere stansninger, end med traditionelle stanseværktøjer.

SPEED NUT er kompatibel med alle Greenlees hydrauliske og batteridrevne stansemaskiner og egner sig til alle firkantede stansematricer fra 46,0 x 46,0 mm, og rektangulære stansematricer fra 33,3 x 66,7 mm. Med SPEED NUT - hydrauliske stansemaskiner og specialformet stansematricer tilbyder Greenlee et komplet sortiment af stanseværktøjer, som gør det muligt at lave huller let, præcist og ekstremt hurtigt.