Få svar på de 3 sikkerhedsudfordringer, der møder industrien

På dette års HI-industrimesse udstiller Wexøe A/S og Rockwell Automation sammen. Der vil være fokus på løsninger til de 3 store sikkerhedsudfordringer, som møder den danske industri. Ved at have styr på sikkerhedsudfordringerne mindsker virksomheden risikoen for produktionstab pga. produktomstilling eller ikke planlagte driftstop

Personsikkerhed
Forskellige aspekter af designcyklussen, bl.a.: oversigt over sikkerhedsprodukter og
-teknologier, valg af de rigtige sikkerhedsfunktioner, kabling og systemkonfiguration, værktøjer til integration af sikkerhed, bl.a. Safety Automation Builder og SISTEMA samt produktbiblioteker, og integrering af sikkerhed ved hjælp af teknikmiljøet Studio 5000 samt det nyeste inden for de gældende standarder.

Produktionssikkerhed
”Smart Sensorer” kan overvåge maskinens tilstand kontinuerligt og øger produktionen med 5-10%. Sensorernes konfigurationsparametre, processdata og diagnostik håndteres enkelt med samme værktøj som til kontrolplatformen. Det giver en hurtigere og mere sikker konfiguration, drift og vedligehold af maskinen og anlægget.

IT/OT sikkerhed
Alle maskiner og computere, som er forbundet i virksomheden, udgør en potentiel risiko for cyberangreb. Der sker over 50.000 indbrud i netværk hver dag, så oddsene er kritiske. Industrisikkerhed skal angribes ud fra en holistisk vinkel. Et enkelt sikkerhedsprodukt eller en enkel teknik eller metode er ikke tilstrækkelig.

Vi præsenterer en række emner vedrørende netværkssikkerhed, blandt andet beskyttelse af immaterialrettigheder, cybersikkerhed, IT/OT-konvergens, hvordan du undgår netværksrelateret nedetid mm.

Fælles for alle 3 sikkerhedsudfordringer gælder, at Wexøe A/S og Rockwell Automation har kompetencerne, svarene og løsningerne, som vi vil demonstrere og præsentere. Yderligere vil vi hver dag gå i dybden med et enkelt emne, hvor eksperter vil stå til rådighed.

Vi ser frem til at mødes med dig på stand U0110 og tale løsninger, der hjælper dig med de 3 sikkerhedsudfordringer.