Energi på dansk fra start til stik - samlet under samme tag

Er du interesseret i de førende produkter inden for energioptimering, elproduktion og -distribution? Wexøe koncernen bestående af Wexøe A/S, Fibernet ApS og Skaarup Imcase A/S tilbyder i fællesskab en lang række markedsledende produkter tilpasset danske forhold.

Vi har mange års erfaring og know-how samlet under samme tag, og vi tilbyder løsninger lige fra selve produktionen af el, over distributionen til den enkelte aftager, det være sig industri, erhverv eller privatboligen. Du har dermed store muligheder for at udnytte de gode synergier og skabe merværdi for din virksomhed.

Bliv rustet til fremtiden
Fremtiden inden for el-teknik og energi byder på store udfordringer, når de ambitiøse mål på det danske energiområde skal nås. Regeringens 2020 plan med stort fokus påenergioptimering og –omlægning betyder bl.a., at forbruget af fossile brændstoffer skalreduceres og vedvarede energi skal styrkes.

- Vi er klar med blandt andet inspiration til energioptimering og –renovering bl.a. ved KNX og en række banebrydende nyheder, forklarer Søren Herinrichsen, administrerende direktør hos Wexøe.

Han suppleres af Mogens Brusgaard, salgsdirektør hos Wexøe:

- Vores know-how, vidensdeling, samarbejde og fremtidssikrede løsninger kan altså fortsat bidrage og være med til at skabe den gode energi, både for os, vores kunder og det danske samfund. Præcis som gennem de seneste 50 år. Vi skal sikre højere produktivitet for mindre energi, og i Wexøe koncernen har vi derfor samlet alle de rette kompetencer.

- Derfor er vi samlet under samme tag, så folk kan opleve de mange muligheder ved at gå til os. Vi dækker jo hele paletten nu, og derfor har vi valgt ”Energi på dansk fra start til stik – med markedsledende indsigt og produkter.” som vores budskab, slutter Mogens Brusgaard.