Brugervenlig elektronikindkapsling

Brugervenlighed er altid i fokus, når Pentair udvikler ny elektronikindkapsling. Dette er også tilfældet for Schroff RatiopacPRO kabinettet, der markedsføres i en ny version med integrerede håndtag. Dette giver en sikker håndtering af elektronikken og lettere montering i 19” rack. Kan også anvendes i rack med dør.

Lastekapaciteten er gennemtestet til op til 25kg. Enheden kan fås i 2U, 3U, 4U og 6U i standardudgaven (RatiopacPRO) og i 3/4U og 6/7U i den ventilerede udgave (RatiopacPRO air). Eksisterende RatiopacPRO kabinetter med ”almindelige” håndtag eller 19” vinkler kan ombygges til den nye version.
RatiopacPRO kabinettet er specielt designet til krævende opgaver på måle- og instrumenteringsområdet. Tilbehør kan isættes fra front eller bagside, uden at man fjerner dækpladerne. Bordkabinetter, 19” subrack og towerkabinetter kan opbygges med samme basis.
Der tilbydes to modeller: RatiopacPRO, en pladsoptimeret udgave, og RatiopacPRO air, som er en udgave, hvor hver størrelse er 1U højere pga. indbygget ventilation koncept.
Se flere informationer på www.Schroff.co.uk/ratiopacpro

For yderligere oplysninger, kontakt venligst Allan Hansen, Wexøe A/S, tlf. 4546 5800.